Det nya året har börjat.

Så var det nytt år igen då :D
Min nyårsafton spenderades tillsammans med the gotland gang, först ute i Sigtuna där vi käkade god middag som Adam och Micke lagat, och sen på någon fest  någonstans närmare huvudstaden över tolvslaget. Ingen aning om vart det var mer än att mina stövlar var leriga morgonen efter och att vi hade varit på något slags stuteri, inne i en lokal (uthus) som var inrett på medeltida vis. Haha faktiskt lite originellt men himla trevligt måste jag säga.
För övrigt var jag den enda som inte var bakis idag och det kändes faktiskt jävligt skönt. Dagen spenderades ändå i sängen eftersom att alla andra var så trötta och vi var sju pers som låg och kollade på Ronja Rövardotter på Mickes 50-tums TV.
Borta bra men hemma bäst brukar det ju heta och lite så kändes det att komma hem nu för en timme sen. Lite skönt ändå.
Imorgon ska jag fundera över vad jag ska uppnå detta år och i fall jag ska lägga om min livsstil eller om den duger som den är. Sen ska jag även sola och simma eftersom att jag inte orkar ha solkortet skräpandes i plånboken längre och efter det ringa Anki och planera kommande middag nu i veckan.

Jag kan som vanligt konstatera att mina vänner är de bästa kan få mig på så bra humör som ni kan.

Gott nytt år till er alla!

Puss & Kram.


Kommentarer
Postat av: Gunnar Nilsson

!!!

Postat av: lovisan

jag hoppas du minns att du ska hem till mig imorgon på tjejsnack ?!

2007-01-03 @ 01:14:32
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0