Haha vattenskidor

Igår var jag och Jonatan ut på en liten roadtrip, vi skulle hämta syrran på Arlanda, nyss hemkommen från Malaga. På väg ner stannade vi och köpte ett par nya, väldigt efterlängtade vattenskidor!
Jättekul tänkte jag, men det fick jag ju äta upp idag.
Syrran skulle jobba så hon hade ingen lust att följa med och provköra de nya skidorna men jag, Jonatan och pappsen var väldigt sugna på att testa dem.
Ja jag kan ju inte skryta över mitt "åkande" direkt, ärligt talat gick det bättre när jag åkte vattenskidor för första gången än vad det gjorde idag.
Och när jag väl hade tagit mig upp till åkande ställning och inte plaskade runt som en hjälplös säl så upptäckte jag att min bikiniöverdel hade åkt av!
I ett desperat ögonblick funderade jag på om det var värt att åka vattenskidor topless när man väl hade kommit iväg någorlunda (efter ett antal tappra försök), men jag tog mitt förnuft till fånga och släppte linan för att skyla mina stackars tits innan någon annan hann upptäcka det hela.

Nästa gång ska jag köra med heltäckande baddräkt samt våtdräkt för att vara på den säkra sidan och slippa ofrivilliga exponeringar.

Dessutom var det iskallt i vattnet = jag stel som en pinne och såvitt jag vet finns det hittills ingen pinne som roar sig med vattensporter.


Kommentarer
Postat av: MICKAN

hahahah, yeah Erika goes vattenskidor topless :D

2007-07-02 @ 12:13:58
URL: http://michaelan.blogg.se
Postat av: Fanny

Ohh tack snygging..! ;)
jag vill följa och åka vatttisar.. säg till mig..!
föresten.. vi måste hitta på något nån dag... :P *ler* PUSS PUSS MASSA PUSSAR!!!

2007-07-02 @ 19:41:04
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Sofie

wooow, du är inte lite kuul du. lite avis där. ville ju se dem ;)

2007-07-06 @ 00:26:22
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: Jonna

Och du säger att jag är knäpp? hahaha :D

2007-07-16 @ 11:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0