Nattfunderingar

image197
Jag har kommit på en grej.
Jag gillar att bo i stan, det har sina fördelar, på natten alltså.
Är jag själv hemma ute på vischan och råkar sitta uppe på natten är allt väldigt spooky, kolsvart, ensamt, tyst så när som på en hoande uggla kanske och ett alkoholiserat par som närmsta grannar.

Ja är man ensam på natten är det helt enkelt betydligt charmigare att kunna titta ut genom fönstret och upptäcka att det lyser i ett par fönster mitt emot, trafiken fortsätter ganska oberört på gatorna och en och annan dåre är ute och spatserar. Plötsligt är man inte fullt lika ensam liksom...

Och för er som undrar varför jag sitter och filosoferar på detta vis är det för att min karl har haft mage att lämna mig ensam i hans lägenhet...

But a man's got to do, what a man's got to do... eller vad det heter. Jobba alltså...

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Sofie

ja det var ganska trevligt när du bode i stan och jag fick sova där, hahaa

2007-07-30 @ 23:29:48
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0