Yey.

Dags för lite uppdatering då... Är egentligen sjukt trött men det känns lite tidigt att sova nu.
Har varit i Borlänge med klassen idag och spelat laserdome, mycket kul. Förutom att vissa i mitt eget lag envisades med att skjuta på oss inom laget. Kan inte påstå att det gick vidare bra för oss alltså... Men det var nog Tobbes fel. Eller nåt :P
Haha sen käkade vi på Tzatziki... det var ganska gott. Men Tzatziki i Falun är bättre än det i Borlänge.

Var även och beställde min zornring igår... Den blir en guld ring med en ametist i, en lila sten alltså.
Den ska hämtas på fredag eller ja rättare sagt får mamma hämta den eftersom att det är en present till mig, men jag tänker såklart inte använda den förrän på studenten.
Men mycket fin är den i alla fall.
Jag är himla nöjd.
Sen ska jag tydligen åka upp till min kära mormor någon dag snart också för att hämta min studentpresent, för hon orkar tyvärr inte komma ner.
Men kan ju vara trevligt med en liten utflykt också.
Det blir en ring där med, i guld med en kamé, kommer också bli jättefint.

Nu är det bara lite mer än en vecka kvar...

Kommentarer
Postat av: lovisan

ah det är så jävla galet att vi tar studenten nu hela högen !!

2007-05-31 @ 14:54:19
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0