Back in town

Har varit nere i Norrköping en vecka och hälsat på min Alexander, lika mysigt som alltid...
Väldigt uppskattat med en hel vecka också.
Det som däremot inte är jättebra är att det jämt blir så onyttigt när jag är där, känner för att gå på avgiftningskur nu. Men Ben & Jerrys är så gott jag har många gånger svurit över att den inte går att få tag på här i Mora men mellan varven också tackat gud för det. Annars kanske jag hade rullat fram vid det här laget.
Phish food ♥
Vi var även och såg Shrek 3 :) den var kul!
Måste även visa upp den fina klockan jag fick 1-årsdags present.

Blev väldigt glad kan jag säga. Hade redan spanat in den lite :)



Det enda som är bra med att vara hemma är att jag kan ta upp mina power walks igen, klättrar på väggarna av att bo i lägenhet i stan. I Falun var man ju uppe på Lugnet/Jungfruberget och motionerade... Hade det bra då som bodde så nära skogen.
Tänker absolut inte gå runt och promenera som värsta hurtbullen i stan, skulle ju se urtöntigt ut.




Kommentarer
Postat av: han den där alexander

du är så vacker min älskling.. saknar dig massor. puss puss

2007-09-08 @ 04:31:59
Postat av: lovisa

alltså jag hänger inte riktigt med. var bor du nu egentligen ? äsh jag tror fanimej att jag ringer dig. det var ÅR OCH DAGAR SEN SIST .

2007-09-12 @ 17:16:56
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: lovisa

äsh du svarar ju inte dummer ! (det var jag som ringde från dolt nr) provar en annan gång !!

2007-09-12 @ 17:17:27
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0