Ledig dag

Idag har jag varit ledig, rätt skönt!
Har hunnit städa och tvätta en del samt tagit en sväng nere på Mora med Fanny + familj... hittade en sjal som jag nog ska svänga in och köpa innan jobbet imorgon.
Igår hade vi en riktigt mysig kväll faktiskt : ) Satt uppe och spelade spel hemma hos Fanny till 23:30, "galenpanna" hette det, haha. Jag tycker att man gör sådana saker för sällan, umgås med spel och sånt mys, borde verkligen göras oftare...
Deras katt Tingeling har fått två stycken jättesöta kattungar också, det finns nog inget sötare än kattungar faktiskt... Man blir så kär!
Imorgon blir det ju jobb igen, och på lördag åker jag ner till Norrköping, ska bli jättekul! Får se lite hur länge jag stannar....
Antagligen över midsommar!
Men tills dess vill jag faktiskt ha tillbaka det fina vädret, sådetså!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Neej inte norrköping över midsommar! Vad händer med våra nya liv? ;)

2008-06-13 @ 13:32:59
URL: http://www.nogg.se/jonnabrandt
Postat av: Daniella med familj!!

Heeej gumman!!



Hur e de?? jag saknar dej som fan!!! har verkligen vari fullt upp...lillen bara växer å växer!!=) inte så att han blir mindre krävande precis hehe!!



Skulle inte vi kunna hitta på nått någon dag när du inte jobbar??? vet att du ska till Norrköping nu å sen fast ja de e rätt så långt fram så åker vi till Italien.



Men hade vari kul om vi kunde hitta på nått innan dess...??



Pusssar i massor!!

2008-06-13 @ 19:20:20
Postat av: Fanny

Tycker du ska komma hem över midsommar jag och vara i leksand och festa med mig, åka båt och vattenskoter...! pussar

2008-06-17 @ 23:03:47
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0