Utmaning från Sofie.

Och där börjar vi...

A is for age:
18 år och 7 månader.

B is for booze of choice:
Det jag själv blandar. Men om någon annan gör det åt mig så blir det en Orgasm!

C is for career:
Jockey såklart.

D is for your dad's name:
Jag har äran att kalla honom Pappa ♥

E is for essential items to bring to a party:
Dunken.

F is for favourite song at the moment:
Felix da housecat - Ready 2 wear är alltid min favoritlåt.

G is for favourite game:
Så länge jag slipper spela tråk-poker är jag nöjd.

H is for home town:
Landet.

I is for instruments you play:
Luftgitarr.

J is for jam or jelly you like:
Nejdu, här äts det jordnötssmör!

K is for kids:
Jag har en son, Stigvard tillsammans med Lennart.

L is for living arrangements:
I min tvåa på 63 kvadrat.

M is for mother's name:
Jag har äran att kalla henne Mamma ♥

N is for name of your crush:
Öhh, Alexander är min pojkvän?!

O is for overnight hospital stays:
Sov natten på BB med mamma när jag föddes.

P is for phobias:
Usch flugor. Ryyysa.

Q is for quotes you like:
Haha det är mycket...

R is for relationship that lasted the longest: 
Förhoppningsvis håller mitt nuvarande längst :) Annars måste jag nog säga det jag hade innan.

S is for sartorial style: 
Höga klackar, läppglans... resten varierar då vi är schizofren.

T is for time you wake up: 
Det beror på vad dagen har att erbjuda.

U is for underwear:
Spets.

V is for vegetables you love: 
Typ alla!

W is for weekend plans: 
Plugga och dricka tequila, dock inte samtidigt.

X is for x-rays you've had:
Ojj munnen såklart hos tandläkarn, sen min fot också.

Y is for yummy food you make: 
Det är så mycket, jag är gudomlig på vegetariska rätter bland annat.

Z is for zodiac sign: 
Vågen.

Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till:
Fanny

Ä är för älsklingstrend:
Det varierar med trenderna ;)

Ö är för en önskan just nu:
Bullterriervalp, och att få vara med min Alexander.


Kommentarer
Postat av: Sofie

"Felix da housecat - Ready 2 wear är alltid min favoritlåt"

speciellt med videon, man blir på ett sådant bra humör när man ser den, jaaa

2007-04-20 @ 12:40:17
URL: http://somethingblue.blogg.se
Postat av: Erika

Pah! Det var min favoritlåt långt innan den där snuskiga videon!

2007-04-20 @ 15:09:09
URL: http://wishi.blogg.se
Postat av: MICKAN

E is for essential items to bring to a party:
Dunken.

hahaha, ME LIKE!

2007-04-21 @ 18:33:54
URL: http://michaelan.blogg.se
Postat av: Erika

MICKAN: Haha yes I know, det är det väsentliga vet du väl ;)

2007-04-22 @ 17:50:07
URL: http://wishi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0