Löjligheterna anfaller.

Och gissa vem som ringde precis? Mama och frågade om hon skulle ringa över pengar på mitt konto love letteridag. "Öhh varför då?", jag aningen ointresserad.
"Jaaa, så att du kan köpa en bukett tulpaner till dig själv idag på alla hjärtans dag". Hahaha, vadå skrattanfall. Visst tanken var gullig, och eftersom att jag inte har my parents så nära längre så blir det ju lite svårt med spontanöverraskningar. Ingen skickar väl telegram längre.

Även om jag inte har så mycket mot romantik och alla hjärtans dag jippon som Lovisa som till och med kallar denna dag för "Alla avföringars dag".




... Så idag blir det skriva klart lagar om socialpsykiatri som ska redovisas imorgon. Sen blir det body pump med Lovisa, och efter det hem och äta rester efter min syster och hennes pojkväns romatiska middag. Och icke att förglömma. Men in trees börjar klockan 20.00 ikväll. Missa inte!

Mina dagar är alla lika... skola, stallet, träning... Men jag trivs med det faktiskt.
Igår på väg hem från träningen så blev jag fjantigt glad över att mitt liv är så bra. Mina vänner är underbara, min familj likaså och jag har en jättefin pojkvän som älskar mig. Även om han visserligen finns några timmar bort.
Men varför klaga när det finns saker att vara glad över?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0