Ohämmat glassmonster?


Jag har precis förvandlats från ett självdisciplinerat hälsofreak till ett glassmonster utan gränser. Det började med att thailändarna bjöd på glass efter middagen i fredags. Det var typ tusen år sen jag åt glass och tillsammans med kaffet smakade det bara ljuvligt!
Så igår så unnade jag mig själv en förpackning Häagen-Dazs Strawberry Cheesecake (för övrigt den godaste glassen du kan äta) som jag käkade medan jag kollade på de sista avsnitten av Sex and the city säsong 6. Idag är jag hysteriskt sugen på Häagen Dazs Baileys. Men nu får jag faktiskt ta och behärska mig. Men det är så kallt och gott : )


För övrigt så blev jag besviken på filmen i fredags, Se upp för dårarna alltså... Hysteriskt löjliga skådespelarinsatser, eller så var det bara svåra repliker... Tror nog att det var regissörens fel, men det blev konstlat och löjligt typ filmen igenom. Synd för de skulle kunna gjort den mycket bättre. Men jag och Lovisa satt och hånade de töntiga replikerna från början till slut. JA vi var såna där irriterande människor som man stör sig på i biosalongen, so whaaat? Vi pratade inte jättehögt i alla fall.
Men allt kan ju inte alltid vara bra.

Kommentarer
Postat av: Sofie

mmm, meee looove Häagen-Dazs!!

2007-02-25 @ 23:23:53
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0