It's all about me.

Utmanad av Sofiee till att göra denna lista.

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
Serverat på Skräddar-Djurberga
Restaurangen på Tomteland
Garderoben på Hotellet
Baren på Hotellet

...plus en massa andra...

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
10 orsaker att hata dig
Rose Red
Mannen som slutade röka
Grease

Fyra städer jag bott i:
Örebro
Den stora byn mellan Orsa och Mora :P
Falun
Stockholm i mitt hjärta, kommer alltid att förbli mitt andra hem

Fyra TV-serier jag gärna ser:
Sex and the city♥
Anna Pihl
Simpsons
Sex and the city♥

Fyra ställen jag vill åka till:
Jamaica
Kambodja
Newmarket
Tokyo

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Jag är en sån där stenåldersmänniska
som inte är inne på nätet varje dag.

Fyra favoriträtter:
Min egna vegetariska paella med saffran och cashewnötter
Quornbitar med grön curry i cocosmjölk
Fullkornspasta med broccolisås (jo det är underbart gott)
Sushi

Fyra ställen där jag trivs:
På hästryggen
Café String
Hemma hos mamma och pappa
I Alexanders säng :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0