Ytliga problem.

Jaha, så har man letat asset av sig efter en jävla klocka, men ingen motsvarar mina förväntningar. Jag hade hoppats att det skulle finnas nån klocka som föll mig i smaken men nejdå. Den som jag helst av allt ville ha har ju såklart utgått med min vanliga tur.

Detta är min absoluta drömklocka men den finns inte längre, den är verkligen allt jag vill ha :(
DKNY 1Och ärligt talat förstår jag mig inte på galningen Donna Karan i New York som är fullständigt från vettet och tar ur denna underbaring ur sortimentet...

Istället fanns då några andra alternativ från DKNY. Visst de ser väl okej ut men när jag vet att det har funnits något tusen gånger snyggare så tappar jag ju liksom lusten.

           
      NY3640                       NY3780               NY3791


D & G hade bara fula klockor, inget att hämta där alltså.
Så nu lägger jag mina ytliga problem på hyllan ett tag och åker och simmar istället, det ska bli skönt.

Hej då på er vänner!


Kommentarer
Postat av: lovisan

du har helt rätt. ingen av de andra kan mäta sig med DKNY klockan som du vill ha. GOSH den var georugeous !

2007-01-12 @ 17:46:32
URL: http://loisan.blogg.se
Postat av: Fanny

Klart jag ska uppdatera er här hemma lite då och då.. =) tyckte den klockan vi var och titta på, på smycka var fin i alla fall.. =) men kanske lite stora länkar men endå.. snyggast av dom vi såg i alla fall.. =) PUSSS kommer sakna dig..!!

2007-01-12 @ 19:42:38
URL: http://pintet.blogg.se
Postat av: Sofie

Nämen, det är ju min klocka ju!
Ett tips är att titta på Ebay, där har jag sett den till salu.

2007-01-16 @ 13:45:21
URL: http://swish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0