Saker som gör en glad



Igår kväll klockan 22.30 kom jag hem från jobbet, lite småsliten och trött efter en lång arbetsdag!
Det vände snabbt kan jag säga, för på bordet hittade jag ett brev till mig... och brevet innehöll ett kort!
Från älskade, älskade Sofie Norling, som för tillfället befinner sig i staterna och jobbar som au pair.

Hon hade skrivit ett brev till mig som gjorde mig jätteglad! Men ni får bara se det översta, haha ;)
Tyckte det var så charmigt och gulligt och jag saknar verkligen den människan så det gjorde mig så glad...
Ben & Jerrys är min och Sofies grej nämligen... vi är mästare på att äta det!
Men tyvärr var det ju alldeles för länge sen vi åt det tillsammans :,(
Men jag räknar dagarna tills du kommer hem vännen!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Saknar du inte mig hagga?! :D Försök ring när jag inte jobbar! ;) Saknar dig iallafall! <3

2008-07-02 @ 23:11:13
URL: http://www.nogg.se/jonnabrandt
Postat av: Lennart

snart så snart så gunnar får vi äta ben and jerrys och hälsa på sigvard massa sånt skoj, jag saknar dig verkligen!

2008-07-04 @ 07:42:53
URL: http://somethingblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0